Broken

Rise-From- The-Shadows-my-painting-Jurnal-Noiembrie-wp

Rise From The Shadows – acrylic/ abstract – (my painting)

 

cum să știu că nu se mai poate întâmpla
să asculți cu răsuflarea oprită cuvântul
ori clipa ce trece prin tine
șoptindu-ți
p l o u ă
cum să nu știm că ne rupem numele în două
ori de câte ori le rostim printre reproșuri
mie încă mi se mai poate întâmpla
simt palmele tale pământești rămase în mine
nu se poate ca într-o casă unde cândva se auzea
ploaia care cădea peste o umbrelă mare
iar de pe masa de bucătărie
se rostogoleau dincolo de ea,
căzând fără grație de pe margine
piese de puzzle – nepotrivite forme de timp
într-un colț stătea nemișcată tăcerea
 care nu însemna nimic din ce credeam eu că merită iubit
nu îi înțeleg nuanța
cum nici tu nu o mai cauți
cu inima nici cu dinții
cu ochii și nici cu urechile
atârnând plecarea
care iese din pereții cuminți
ziua se privește în oglindă
apoi se lasă pe spate într-un fotoliu confortabil
nu mai are timp de noaptea ce vine
nici de sunetul care s-a oprit
în drumul spre noi
mâinile încă se țin unele de altele legate între ele
dependente de o cifră
străzile își calcă în picioare trecătorii
telefonul e un marș funebru ale privirilor
disperate
acolo
sună în tăcere
doar pietrele își mai aud
una alteia, plânsetul
ne acoperim ochii cu monede fără valoare
singurul lucru nesedimentat
peste care nici timpul nu poate așterne piesele
este privirea aceea care a inspirat cuvintele din strigătul
să nu cazi acum!
mie nu mi se poate întâmpla
eu cum de înțeleg
eu cum știu că nu te părăsesc
atunci când pleci
nu pot să uit vânătăile pe care mi le-am făcut din greșeli
adânci și ciudate ca niște tatuaje religioase
din drumul spre noi
lumina
nu s-a sfârșit
atunci când soarele apune într-un punct
adevărul nu va face rău
nu se poate
iar mie nu mi se poate întâmpla
ca pe fila aceasta să nu se poate scrie așa
fără grația căderilor în gol
ca de pe o masă de bucătărie
în capcana nuanțelor de verde al marmurei
nu se poate întâmpla niciodată
ca în ochii tăi
nu se poate întâmpla
ca în drumul cel mai scurt
nu se poate întâmpla niciodată
ce mi s-a întâmplat
și ce ni se întâmplă nouă acum

YouTube