Nu e neapărat despre imaginație

Zinnia-elegans-acrylic-my-painting-Jurnal-Noiembrie-wp

Zinnia elegans – acrylic – (my painting)

într-o lume
plină de murmure
înotând laolaltă
cu disperarea
și-ntr-o beznă închegată
doar tu erai inspirația mea
de la capătul străzi pustii
acolo unde se afla o casa înaltă și goală
în care răsuna
ca un strigăt
o orgă veche

umbra acestei amintiri
continua și acum să alerge
pe câte un perete al camerei mele
ca o dungă de lumină verticală
ce se pierde uneori
doar pentru o clipă
în spațiul ce desparte lumina zilei
de draperia grea a ferestrei cu ochiuri sparte

astăzi
mă simt ca o corabie de hârtie
care nu va pluti niciodată suficient de mult pentru a ajunge
un punct negru la orizont

n-am să înțeleg niciodată asta
n-am să înțeleg poate
niciodată
nimic

într-o lume
și-ntr-o beznă închegată
doar tu erai

28 aprilie, 2017

YouTube