Schism(◦)frenic 

Lucrurile-sunt-culoare-acrylic-carton-panzat-Jurnal-Noiembrie-my-painting-wp

Lucrurile sunt culoare – acrylic – (my painting)

dacă nu aș fi
dar
dacă sunt
poate
repet
doar dacă aș putea fi
aș fi

un râs și-un plâns
schilodite nebun
dacă aș putea
să mai fiu
aș fi

și m-aș tot duce
cu dezamăgirile din inimă
hotărând cuvântul
aprig
sau gândul
cum picură
câțiva stropi
acolo
câțiva dincoace
înot în noapte
ascunsă-n estuarul atâtor duminici
pierdute-n sunete
goale
solide
căzute
în sfârșitul
zilelor
mele
mute

închid universul
cu voi
putreziciuni ale culorilor
și-ale muzicilor
dezamăgitoare
sunete
zidite-n pereții
croiți strâmb
prin gaura
din spatele meu
respir
prin tendoane
casante
înfipte sub unghiile
scormonitoare
după nisipul
și praful din ochi
dublu cuvânt
meschin

viermii din mine
fără gând
îmi țin de cald
în iarnă-taină-știută
de toți
ori în inima unui copac

cioplitorii sunt publici
în propria-mi închisoare
însemnată
cu dalta dezamăgirii
în cercul de ceară
topit
tras din inimă
se scurge
dement
în stânga
nu
și nici la dreapta mea
nu
categoric nu mai sunt căi
nesocotesc însemnul
pietrificat în toate
celelalte
timpuri
semnale
străine
repetă și tu după mine
tăcerile de după
înscriind câte un râs bolnav
schizofrenic
prins
cu o ancora înfiptă
în linia vieții
din palmă
și din toată inima
să mergem
într-acolo ne vom duce
rupându-ne
ori cusându-ne ochii cu sârmă
rănile cu tăcerea

cât
mai
departe
de
noi
toți
eu
merg
mergeți
și
voi

(din jurnalul scris pe hârtie – 13th December 2016)